>YARDIM EDERMİSİNİZ?

>Bende peçete transferi(dekupaj)yöntemiyle bişeyler yapmak denemek istiyorum . Malzemeleri nerden ve neler olacağını söylermisiniz.Ben istanbul da oturuyorum ve bu malzemeleri koçtaş veya bauhaus dan bulabilirmiyim.ben katologlarına bir baktım .mesala vernik olarak ahşap verniği diye 5 kiloluk satılıyo.boyalara baktım ….
anlaşılacağı üzre baktım da baktım ama olurmu bunlar karar veremedim.blogları dolaştığımda boya ,fırça,vernik diyo ama ,,,,
işte aması var hangisi acıkça açıklarsanız sevinirim.birde boya olrak sprey boyalar var onlar olurmu.

Reklamlar

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >YARDIM EDERMİSİNİZ?

  1. NESTUG dedi ki:

    >sana yardımcı olmaya çalışayım.Malzemeleri nerden alırsın bilmiyorum ama en yakın kitapçı veya sanatsal malzeme satan atölyelerde bulabilirsin.Baktığın vernik tahmnimce yat verniğiydi onu kullanman ilk başta zor olur.Alacağın malzemelere gelince:Ne boyamak istiyorsan obje olarak onu alacaksın,akrilik boyalar,peçete tekniği yapacağın için peçete tutkalı ve üç nolu samur fırça ve boyamak için de kalın fırça alman lazım vernik içinde su bazlı vernik.Peçete tekniğinde yapacağın objeyi mutlaka açık renk boyaman lazım k yapıştırınca peçete görünsün.Peçeteyi desenin kenarlarından oyarak çıkarıyorsun.Ve peçete üç katlıdır onun iki katını çıkarıyor ve desen basılı tek katını yapıştırıyorsun.Yapıştırırken çok dikkat etmen lazım peçete çabuk yırtılma yapar.Sormak istediğin br şey olursa cevaplamaya çalışırımsevgiler

  2. sezobigo dedi ki:

    >bir soru daha sormak istiyorum acaba aldığımız boya ve vernik sulandıracak mı?sanki öyle bişey okumuştum bi yerdecevaplarnız için coooook teşekkür ederim

  3. NESTUG dedi ki:

    >sevgili sezobigo alacağın boyalar su bazlı olacak.Boyanın kıvamı genelde suya gerek bırakmaz ama eğer fırçayla yüzeye sürerken zorlanıyorsan fırçanın ucuyla su alıp sulandırabilirsin yani fırçanın ucunu kıl kısmının ortasına kadar suya batır ve boyayı karıştır fırçanın ucundaki su yeterli gelecektir.Vernik içinse sulandırmaya gerek yok onuda su bazlı vernik alman lazım.Vernikte ağzı açılınca br süre sonra hafif koyulaşır.Yine yukarda anlattığım gini fırçanın ucuyla sulandırabilirsinumarım anlatabilmişimdir.sevgiler

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s