>HASTA(YDIK)

>Dün sezo izinliydi ve hep birlikte kahvaltı yaptık.Ancak oğlum daha tam yediklerini bitirmeden hepsini hooop cıkardı(burayı daha nasıl usturuplu yazabilirim diye düşündüm ama sonra niye kasıyorum ki olan bu ve yazıyla anlatılacak oyüzdendir ki yazdıklarımdan dolayı kötü olunursa şimdiden özürü bir borç bilirim)
Hemen bonyoya gidip bi güzel yıkandık .Öğle uykumuzu uyuyup babaanneye (kumburgaza)gitmek için hazırlandık bu arada öğle için hazırladıklarımı yesin öyle cıkarız dedim baktım bizim herşeyi mama diye gören petto gitmiş herşeye ıııııı ıııı diyen bi huysuz gelmiş.Neyse şimdi istemiyodur deyip biz yola cıktık tam 10 dak gittik bizimki hoooop olayı tekrarladı.Üstüm başım battı aynen eve geri dönüp üstümüzü değiiştirdik(aslında belli olacaklar beyimiz üstünü kapamaktan nefret ediyo.Gece bi ara baktığımda terlemişti bende üstünü düzelteyim örteyim dedim bi bağırdı, beni geri püskürttü resmen .Uykusu bölünmesin huzursuz olmasın iki defa örtme teşebbüsünden sonra bıraktım ve sabah haliyla o küçük mideyi üşütmüştük)
Tekrar aşağı arabaya gittik bende hani çıkardı diye su vereyim dedim tam gittiğimiz yere yaklaştık o verilen suda hoooop ….
  gitiğimizde daha iyiydi.gerçi neşesinden bişey gitmemesi biraz bizi sevindirdi.bahçeden yediği incir,elmayla (önemlisi iştahla yiyişi)bizi kat kat mutlu etti .
bugün çoooook şükür maşaalhımız var.bu satırları yazarken bir yandanda beraber elmamızı yiyoruz
Bizim mutluluğumuz oğlumuza endeksli bunu bir kere daha iiyice kavradım.

Allah çocuğu hasta olanlara şifa ailelerine sabır diliyorum.

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to >HASTA(YDIK)

  1. NESTUG dedi ki:

    >ah canım çok geçmiş olsun,havalar değeşti artık dikkat etmek lazım neyseki iyileşmiş.Nacizane tavsiyem İzleyiciler kısmını daha yukarıya ilk anda görülecek bir yere yerleştirirsen daha çok izleyici çekersin.Kimse sayfanın sonuna kadar inmiyor malesefsevgiler

  2. sezobigo dedi ki:

    >öncelikle teşekkürler ilgin ve alakan için.diğer konuyu hemen hayata geçirdim(izleyiciler)kısmını bu konularda acemi olduğumdan düşünemedim

Bir Cevap Yazın

