>KART AİDATINDA İLK RAUND

>Dün gece kartımı kapatmak için bankayı aradım
-ben kartımı kapatmak istiyorum
-sebebini öğrenebilirmiyim efendim
-(bende bunu sormasını bekliyorum)kart aidatından dolayı(ki daha önce burada bahsetmiştim hakkınızı aryabilirrsiniz diyebakınız)kapatmak istiyorum.
-hıı anladım efendim.şimdi size iki secenek sunmak isterim.vıdıııı vıııddııııı iptal ettimeyin bonus verelim.vıııdııı vıııııdııı harcama yapın hiç almayalım
-(içses;madem böyle yapılıyodu şimdiye kadar niye aldınız )hıı peki öyleyse yükleyiniz bonus paramı ben iptal ettirmeyeyim
    zaten topu topu iki kartım var ettirmek istemiyorum((diğerlerini ki toplam 6taneydi .Ne yapacaksam okadar kartı hepsini iptla ettirdim şimdi elimde ikisi kaldı.Biri şu kart aidatı almayan malum kart, diğeri çoğu yerde kolaylık sağlayan kart )Gerçi ben öyle ödeyemediğim şeyi kolay kolay almam Neden aynı işlemi yapan 6 kartı cüzdanımda barındırayımki .Kaybolması var,çalınması var.kart aidatı var var da var.
       Şimdiilik yapabileceğimi(oturduğum yerden)yaptığımı düşünüyorum.bakalım devamında neler yaparım

yazıyla alaksız bir resim denilebilr ama unutulmamalıdır ki bu blog onunla alakalı

      

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı duyuru panosu içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

