>PAŞAYLA BENİM HİKAYEM

>Hastanede bebeğe bakarken benim doğum yaptığım gün aklıma geldi.Aklımdan geçenler (doğum dan hemen sonra)bir an  önce hastaneden eve gitmek ve normal hayatımız 3 kişi olarak devam etmek(ne kadar masumane)tabi ki böyle olmadığını anladığımda 1 haftalık olmuştu oğlum.Tamam mutluluğum artmıştı hemde burda kelimelerle anlatamayacağım kadar ama artan sadece mutluluk değildi BÜYÜK BİR SORUMLULUK da eşlik etmişti ona.Ve de her sorunla karşılaştığımda yerlerde sürünen bir özgüven vardı onu hiç anlatmayayım(her şeyi ben yaprım ben ederim diyen ben gitmiş şimdi ne yapmam lazım diyen bi canavar içses gellmişti)
     İlk 4,5 ayım cok zoooooor geçmişti .Uyumayan bu uyumadığı zamanlarda da devamlı kucakta susan geri kalan  zaman ağlayan bi bebekti benim paşam.Tektim ve sezonun akşam eve gelmesini nasıl beklediğimi bi ben bilirim.Halada uyuma konusunda biraz hassasızdır.Gaz problemimiz 4,5 ay sürdü tabi buda uykularımıza yansıyordu.Rahatlaması için arabayla gezdiriyoruz paşayı.Arabanın kontağı çevrilip araba çalışınca uyuyo tam evin önüne gelip araba duruyor bizim ki uyanıyor bu arada uykusunu aldığı için hoppa gecemiz gene kucakta gezmeyle devam ediyo. Gecede 50 kere kalkarız (içim parçalanırdı o haline kullanmadığız gaz ilacı kalmadı o arada)emmek için yada sancıdan dolayı(aaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyy bu günlerimze binlerce şükür)

     Tabi birde her kafadan cıkan sesler var

  • sütün mü az?yetmiyordur ondan yatmıyordur(acaba deyip düşünmekten sütüm hiç olmucaktı az daha biraz pozitif düşünce biraz iyimser yaklaşım nirde ha nirde)
  • gaz dır o gaz bizimkinde de olmuştu(eee oldu da ne oldu çözümün ne? bana ne yapabileceğimle gelsen)
  • yediğin coçuğa sütle geçmiş sıkıntı yaratmıştır(bana yazın ortasında daha hamileyken dondurma yeme çocuk içerde zatürre olan diyen bile oldu yuuuuuuuuuuuhhhhh diyorum ya kırmamak adına kibarca olamıyacağını anlatıyorum.  oooooooo allllllllllloooooooooooooo kime diyorum ama anlamıyo o hala bana ” demedi deme” diyo, kaybol ya kaybol hayatımdan)
  • çoookkk sıcak cok sarmışsın
  • bu üşütmüştür karnı ondan ağrıyordur üstünü iiyi ört
  • ışıkta uyumaz yüzüne bişey ört
  • ses te uyumaz (bütün gün tekiz zaten kendi kendime konuşayım desem bütün gece uykusuzluktan aptala döndüğümden iki lafı bir araya bile getiremiyom ne sesi)
  • çocuğu tek bırakma!(oda da )rahatsız olursun .kırk gün geçmeden akşamları tek kalmayın(ki kaldık )
  • kırk gün geçmeden dışarı cıkma!(ki cıktık iiiyiki de cıktık.yoksa kafayı sıyırabilirdim .günde 1-2 saatlik uykuyla tüm günüm geçiyodu.)

        eeeeeeeeeeeeee bu ne yaaaa yaptığım herşey mi yanlış.Ki ben kimseyi dinlemem nasihat edilmesinden nefret eden(nasihat vermeyide hiç sevmem çünkü şu bir gerçek herkes  kendi bildiğini yapar )ben kim ne derse hıııı öylemi diyorduuuuuuuuuuuummm.Baktım mutsuz oluyorum kimse dende fayda yok. O zaman laf ta olmasın la, işe başladım .
        4,5 ayın sonunda gaz sorunuz tamamen bitmiş bende az uykuya alışmış biri olarak bayağı rahatlamıştım. Gece uyku süresini 3,5 saate çıkaran (her 3.5 saatte bir emmek için kalkıp hemen yatıyodu )oğlumla günlerimiz güzel geçmeye başlamıştı..13 aylık oğlum gece boyunca emmek için gene 3-4 kere kalkıyo ama şimdi hareketleri konuşmaya çalışması benim güldüğümü görünce dahada abartarak hareketler yapması HER ŞEYE bedel inanın)oğlumla istediğim ortamı sağlamıştık artık .
       Tabi bunları okuyup bu da ne ?denmemeli yada ben hallederim! çünkü;

  1. her coçuk bir değil.örnek kardeşimin benden 42 gün sonra bir kızı oldu ve maşallah koy bütün gün yatsın .kalksın kendi kendine saatlerce oynasın(gerçi onun ilkide erkek ve oda benim gibi biraz çekti bunun ilk çocuk ve tecrübesizlikle alakalı olmasıda yüksek bi ihtimal.Neden mi ben oğlumun uyku sorunu için çok araştırdım çok sordum buna bizim gittiğimiz doktorda aynı cevabı verdi yada sordu”ilk çocuk mu”
  2. ”ben hallederim” yada” bunda ne var altı üstü emzir yatır” değil. Ne yapıp neleri asla yapmayacağını bilmek ,bilmekte yetmiyor, eyleme dönüştürmek.Ben burcuya(kardeşim)”bu nu böyle yapma” ”şöyle niye yaptın” ” vıdı vıdıııı vııııııııdddddddddddddııııııııııı ” deyip durdum dedim dedim de sen yapsaydın olmuyor olmuyor
  3. Bu kadar şey yazdım hala düşününce oooooooooooooooooooyyyyyyyy diyorum ama yanıma bakınca allahım isteyen herkese nasip eyle diyorum .KUZUM o benim iiiyiki var .
  4. can yoldaşın gibi ,ben öyle alıştım ki gündüzleri genellikle 2 saat yatıyo o saat yarım saat şaşsa iki buçuk olsa içim buruluyo bir boşluk oluyo valla abartmıyorum bunu yazarken bile gözüm doluyo
  5. ALLAHIM SEN İSTEYEN HERKESE NASİP EYLE
K

İŞTE BİZİM PAŞAMLA HİKAYEMİZ BÖYLE

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı PAŞAYLA BENİM HİİKAYEM içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to >PAŞAYLA BENİM HİKAYEM

  1. GüZeLCe dedi ki:

    >Allah sizlere bağışlasn paşanıızı.. 🙂

  2. sezobigo dedi ki:

    >hoşgeldiniz güzelce.teşekkür edrim yorumun için

Bir Cevap Yazın

