>MİNİK SERSERİ

>

bu blog işi iyi oldu çünkü bıdığıın halini hareketlerini hatırlamam adına .Evet bir sürü resim çekebilirim gene ama altına yazı yazınca hatırlamam daha kolay olacak gibi geliyo. Mesela bugün çektiğim bu fotoğrafları gene çekerdim ama çekilmiş yüzlerce(hatta binlerce inanın abartmıyorum bir günde 30 yakın resim çekmişliğim vardır)resimden biri olacaktı ve öylece geçecektim.Gördünüz üzre biraz serseriyiz bugün hele şu yan oturduğu resme bayıldım ben çekene kadar pozisyonu bozacak diye korktum ve acele ettim .Fakat paşa benim koşturduğumu gördüğü halde istifini hiç bozmadı.Henüz yürüyemediğimiz için oturup kalkarken sürünüyoruz haliyle yakamız bi tarafa kaymış tişörtün önü yukarı çıkmış bu durumda ona SERSERİ bir hava katmış

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to >MİNİK SERSERİ

  1. NESTUG dedi ki:

    >bloğun hayırlı olsun,oğlişte çok tatlı maşallah Allah uzun ömürler versin hepinizeilk izleyicinde ben oldum ne güzeloğlişin maceralarını merakla bekliyorumsevgiler

  2. sezobigo dedi ki:

    >GÜZEL DİLEKLERİN VE İLK İZLEYİCİM OLMANDAN DOLAYI COOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKK TEŞEKKÜR EDERİM

Bir Cevap Yazın

